Som AFA i estrenem nou logo

Les coses no sempre són per tota la vida. Hi ha conceptes que evolucionen i s’adapten a com pensa la gent de manera majoritària. És lògic i normal. Fa un temps es fumava als ascensors i ara és impensable.

Fa anys hi havia les “Associacions de pares d’alumnes“. Després van venir les “Associacions de mares i pares d’alumnes“. Ara hem volgut superar categories molt establertes i fer “Associacions de Famílies d’alumnes“.

És una tendència general. No en som els pioners. De tota manera, darrera hi seguirem trobant el mateix, persones amb ganes de millorar l’escola o l’institut dels seus fills.

Tinguin l’identitat de gènere que tinguin, tinguin l’estat civil que tinguin, tinguin els parentius que tinguin, treballen per fer que el centre d’ensenyament millori. Això els fa imprescindibles.

Nou logo

El canvi ha arribat també al nostre logo. És un treball del dissenyador Ernest Mayol.

Us el presentem amb la seva explicació.

Quant a AFA Institut Sant Quirze

Associació de Famílies d'Alumnes de l'Institut de Sant Quirze del Vallès
Aquesta entrada ha esta publicada en AFA. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.