La quota pel curs 2018-2019 és de 20€ per família, que es pot abonar mitjançant un ingrés al compte corrent de l’AFA de la Caixa de GuissonaES97 3140 0001 9900 1380 5300.
Sant Jordi 2022 Aquest Sant Jordi vam recuperar algunes activitats a 1r,2n,3r i 4t d’ESO aprofitant la situació de la pandèmia. Te’n fem cinc cèntims: Els Contes a l’Esprint, escriptura col·lectiva a contrarellotge en equips amb sorpreses. Diferents Escapes Rooms a 2n, 3r i 4rt de l’ESO: – el de… Llegeix més»
Els nois i noies de l’optativa “Parlem-ne” del 3r d’ESO C, juntament amb l’Eric i la Neus del SIEI de 1r d’ESO, hem visitat el Centre d’Educació Eqüestre Vida Ecuestre de Sabadell. Allà, la Núria i la Sònia ens han presentat cada un dels cavalls i la seva… Llegeix més»
Els alumnes de l’optativa de ràdio de 3r han creat un podcast amb recomanacions de llibres. No te’l perdis! Fes clic aquí. També el teniu disponible a la xarxa Anchor.
Des d’aquest curs ja pots cursar el Batxillerat Artístic a l’ISQV! No deixis de mirar el vídeo adjunt fent doble clic, en el que alguns alumnes t’informen sobre aspectes que segur que seran del teu interès.
El proper 29 d’abril es celebrarà a l’ISQV el primer mercat d’intercanvi de roba (11’00 a 12’30h). El sector tèxtil és el segon sector més contaminant, darrere del transport i del sector energètic. L’ISQV s’ha proposat col.laborar a disminuir la contaminació i la despesa energètica amb… Llegeix més»
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here:
Cookie Policy
a Mostra de Microteatre de Sant Quirze del Vallès presentarà 5 obres que es podran veure en grups reduïts molt a la vora dels actors i actrius i en escenaris naturals
El concepte d’institut escola respon a una institució educativa espanyola fundada a Madrid el 1918, per estendre a l’ensenyament secundari oficial els principis educatius fonamentals de la Institució Lliure d’Ensenyament i de la pedagogia europea més avançada de la seva època. La Generalitat Estatutària (1932-1933), va crear l’Institut-Escola de la Generalitat de Catalunya el 1932, […]
El decret de plantilles ha estat un motiu de debat des de la seva aprovació l’any 2014. Primer de tot cal dir que qui escriu aquest article d’opinió va defensar (i defensa) la possibilitat que les direccions dels centres educatius participin en la selecció de perfils professionals per al desenvolupament del Projecte Educatiu del Centre […]
Pilar Alegria (Saragossa, 1977), ministra d’Educació i FP, ens rep al valencià Palau de les Arts durant la celebració de la XII Trobada sobre la professió docent que organitza la Internacional de l’Educació i l’OCDE amb un bon nombre de ministres d’Educació de mig món. L’agenda és molt atapeïda, de manera que en mitja hora […]
L’empitjorament de les condicions laborals del personal docent i investigador, també del d’administració i serveis, no és cap novetat des de fa anys en àmbits universitaris. Nombroses han estat les informacions, sobretot a partir de 2010, que han donat la veu d’alarma sobre salaris irrisoris i condicions draconianes per al personal que fa classe i […]
Avui us parlo del projecte Sinergia que neix fa 10 anys a l’escola Escolàpies de Figueres i que consisteix en facilitar a l’alumnat un tast d’una o més experiències d’acció social.
A través de l’AtlànticEls transatlàntics es diuen així perquè, en el seu origen, aquests vaixells cobrien la ruta entre Europa i Amèrica del Nord, tot travessant l’oceà Atlàntic. Així ho recullen també els noms en anglès (transatlantic), francès (transatlantique), italià (transatlantico) o portuguès (transatlântico).
El 27 d’abril els avis de la residència Ronda de Dalt van llevar-se amb una alegria encomanadissa. Els nervis i l’expectació planaven arreu de les habitacions i passadissos del centre. I amb raó, ja que després de dos anys, reprenien les visites de gent externa a la residència. Ho feien amb l’activitat de què més […]
Quan un alumne té necessitats educatives especials se suposa que hi ha un decalatge entre les seves capacitats i les exigències del context. Diagnosticar un trastorn per dèficit d’atenció i hiperactivitat (TDAH), trastorns de l’espectre autista, trastorns greus de conducta o altes capacitats (AACC) implica que, més enllà de l’escola, la família sovint també ha […]