Els millors desitjos pel 2018

Des de la junta de l’AMPA ens volem afegir al desig que passeu unes bones festes. L’any s’acaba i hi ha l’oportunitat de pensar fer un any nou millor.

Per a l’AMPA, aquest és un propòsit que volem concretar en l’institut dels nostres fills. Volem que el seu pas per l’institut sigui amb les millors condicions perquè puguin treure’n el màxim profit.

1. Ens agradaria que aquest 2018 els recursos dedicats a l’ensenyament s’acostessin als dels països més desenvolupats d’Europa.
  2. Ens faria feliços no tenir barracons i que la mida de l’institut no es desbordés.
  3. Voldríem que el model d’ensenyament s’adeqüés a una societat dinàmica i integradora. Capàs de ser universal sense renunciar al que té de genuí. Que projectés la seva cultura i el català arreu del món.
  4. De l’institut haurien de sortir alumnes amb coneixements però amb un sentit de responsabilitat a l’hora d’aplicar-los. Que saber bé la taula periòdica servís per entendre les causes del canvi climàtic i com combatre’l.
  5. Volem agrair la feina a uns mestres respectats per saber transmetre la seva passió pel coneixement i la responsabilitat als alumnes. Que formin alumnes experts en la Revolució francesa però també coneixedors del drama dels refugiats al Mediterrani o del perquè d’uns llaços grocs.
  6. I, finalment, ens agradarien unes famílies actives que no es preocupessin només de les notes dels seus fills. Volem aconseguir crear una mica de comunitat i caliu entre tots plegats.

Amb la intenció de fomentar aquest bon ambient, preparem una festa per aquesta primavera.

En resum, que aquest 2018 sigui millor del que ha estat el 2017.

Bones festes i bon any nou!

Junta AMPA institut Sant Quirze

Quant a AFA Institut Sant Quirze

Associació de Famílies d'Alumnes de l'Institut de Sant Quirze del Vallès
Aquesta entrada ha esta publicada en AFA, Educació, Festes, Institut. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.